БИЗНЕС-СЕТЬ KINETICS CRM CALL-ЦЕНТРЫ ERP ITSM PM АБС
 ПоискПоиск   ПользователиПользователи   РегистрацияРегистрация   ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Role of TQM (total quality management) in an organisation

 
ITSM Форум -> Общие вопросы
Автор Сообщение
AnwenStephen90



Зарегистрирован: 24.02.2020
Сообщения: 1


СообщениеДобавлено: Пн Фев 24, 2020 2:03 pm     Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

TQM plays a vital role in the organization, and it assists in different operations and processes. Role of
TQM is as follows:

It emphasizes upon continuous innovation and improvement.

It ensures the quality of products and services.

It continuously revaluates the processes in order to align the products and services as per
the standards of the company policies.

It removes barriers between staff and promotes collaboration. For help, you can also get Law Assignment Writing Helper - LawAssignmentHelp.co.uk.

Helps the organization to focus on transformational goals and assists in achieving these
goals.
ITSM Форум -> Общие вопросы Часовой пояс: GMT
Страница 1 из 1

 


Powered by LP © 2001, 2005 phpBB Group